0% Complete
|
ورود به سامانه
|
ثبت نام
صفحه اصلی
/
icemd2023
مدلسازی موتور القایی در شرایط خطای اتصالکوتاه سیمبندی استاتور مبتنی بر تئوری تابع سیم پیچی و اثر اشباع
نویسندگان :
محمد ابراهیم وزیری سرشک
1
1- دانشگاه یزد
کلمات کلیدی :
ماشین القایی،خطای اتصالکوتاه حلقه به حلقه،مدلسازی خطا
چکیده :
عیوب مربوط به سیم بندی استاتور، درصد بالايي از خطاهاي مرتبط با ماشين القايي را تشكيل مي دهند که به واسطهی عوامل حرارتی، مکانیکی، لرزشی و محیطی در طول عملکرد موتور ایجاد میشوند. در این مقاله، معادلات موتور القایی در شرایط خطای اتصالکوتاه حلقه به حلقه سیم بندی استاتور در مختصات دومحوری dq استخراج و به منظور افزایش دقت در مدل سازی خطا از روش تابع سیم پیچی استفاده شده است. همچنین موقعیت خطا نیز به عنوان یک پارامتر در مدل سازی، لحاظ و اثر اشباع نیز در نظر گرفته شده است. روش پیشنهادی برای مدل سازی خطای استاتور در یک موتور القایی واقعی با سیم بندی غیرمتعارف بکار رفته، مدل ریاضی حاصل در نرم افزار متلب پیاده سازی و شبیه سازی شده و نتایج آن با نتایج حاصل از شبیه سازی دقیق موتور در نرم افزار اجزای محدود ماکسول مقایسه میشود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Torque Profile Enhancement in a Coaxial Magnetic Gear by Modification Shape of Flux Modulator
Alireza Jaferian-Fini - Alireza Sohrabzadeh - Hossein Torkaman - Hamid Ebrahimi
High-Frequency Traveling Wave Modeling of Transformers for Frequency Response Analysis
Ali Esmaeilvandi - Mohammad Hamed Samimi - Amir Abbas Shayegani Akmal
A Comprehensive Review on charger of Electric Vehicle
Faegheh Esmaeili
A New Hybrid Y-Type Rotor Topology for High-Performance Coaxial Magnetic Gear
Mojtaba Malakooti Khaledi - Seyed Ahmadreza Afsari Kashani
Multiphysics Analysis of the End winding Support System for a Medium Power Air-Cooled Turbo-generator
Behzad Bahrami Joo - Mojtaba Dehghani - Mohsen Nikfar
Condition Monitoring of Induction Motors using Fiber Bragg Grating Sensors
Mehdi Dashti - Jawad Faiz - Ghasem Rezazadeh - Mohammad Hamed Samimi
A Finite Element Based Design Optimization Tool for Large Synchronous Generators
Farshad Kiani - Hamed Tahanian
Optimal Adaptive Robust Pitch Controller Specifically Designed for The National Renewable Energy Laboratory Wind Turbine Mode
Pedram Pakravan
A Novel Analytical-Numerical Approach Based on Air-Gap Flux Density Distribution Function for Optimal Design of Permanent Magnet Linear Synchronous Generator
Ehsan Akbari - Milad Samady Shadlu
Enhanced On-Board Charger Performance Using Model Predictive Control with Interleaved Totem Pole PFC Based on Asymmetrical CLLC Converters
Reza Hamdi - Hossein Torkaman - Amin Amraei
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.4.2